.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك يك ميلياردی استاندار گيلان به باشگاه ملوان

فرماندار بندرانزلي از كمك يك ميليارد ريالي استانداري گيلان به باشگاه فوتبال ملوان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز "اسماعيل عبداللهي" گفت: ملوان از تيم‌هاي با سابقه و مورد علاقه مردم گيلان به ويژه انزلي است و بايد مورد كمك و حمايت همگان قرار گيرد.

وي اظهار داشت: ملوان تنها يك تيم فوتبال نيست بلكه به عنوان پيشاني ورزش استان در ميان محافل ورزشي مطرح است كه از اين رو كمك به آن وظيفه‌اي همگاني است.

عبداللهي تصريح كرد: فرمانداري انزلي در پي درخواستهاي باشگاه ملوان مبني بر كمك مالي استانداري به اين تيم و جايگاه ويژه ملوان در ميان مردم، موفق به اخذ كمك مالي يك ميليارد ريالي براي اين باشگاه از سوي استانداري گيلان شد.

فرماندار انزلي از كليه دست‌اندركاران به ويژه ارگان‌هاي منطقه‌آزاد انزلي، بنادر و دريانوردي، وزارت دفاع، اداره كل تربيت بدني استان و نيروي دريايي خواست تا تيم ملوان را مورد حمايت همه جانبه خود قرار دهند.

وي اظهار داشت: ما از اين ارگان‌ها انتظار داريم با توجه به منابع مالي خود، تيم ملوان را مورد حمايت خود قرار دهند تا اين تيم بتواند اين دوره از مسابقات را بدون دغدغه مالي و با موفقيت پشت سر بگذارد.

وي متذكر شد: انزلي از جمله شهرهايي است كه از استعدادهاي بسياري در كليه رشته‌هاي ورزشي برخوردار است و توجه به ورزش شهرستان از جمله مهمترين موضوعات سفر رياست جمهوري به اين شهرستان بود.

فرماندار انزلي تاكيد كرد: ملوان به عنوان يك گنجينه ورزشي استان تا رسيدن به موفقيت بايد مورد حمايت همگان قرار گيرد و هيچ كس حق هيچگونه كوتاهي در قبال اين تيم مردمي را ندارد.

تيم فوتبال ملوان بندرانزلي از جمله قديمترين تيمهاي شهرستاني كشور و از تيم‌هاي بازيكن ساز براي تيم ملي و تيم‌هاي مطرح كشور است .

اين تيم در ساليان اخير با مسائل و مشكلات مالي دست و پنجه نرم كرده كه در روحيه بازيكنان و عملكرد تيم نيز بي‌تاثير نبوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.817 seconds.